روز ۲۳ مراد برای ۶۱ دختر دانش‌آموز شیرازی که قطعا از علاقمندان واقعی موسیقی محسوب می‌شوند، روز تلخی بود. آن‌ها درحالی که برای رشته موسیقی در هنرستان شهید کامیاب شهر شیراز ثبت‌نام کرده و مشتاق شروع سال تحصیلی بودند، با پیامی یک خطی مواجه شدند: پذیرش این رشته منتفی شده و برای دریافت پرونده تحصیلی به مدرسه مراجعه کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
سرپرست فدراسیون شطرنج در لیست اعزامی‌ها به بازی‌های آسیایی هانگژو قرار دارد و این در حالی است که تیم ملی زنان این رشته به بهانه کیفی شدن کاروان از حضور در بازی‌های آسیایی کنار گذاشته شده‌ است.
سهمیه سوم تنیس روی میز برای حضور در بازی های آسیایی که حذف شده بود، مجدد در اختیار این رشته قرار گرفت.
شادی پریدر که یک ماه پیش از نایب رئیسی فدراسیون شطرنج کنار گذاشته شد به بهانه کاهش سهمیه‌های این رشته و بر خلاف اعلام قبلی، از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو نیز حذف شده است.
با تصمیم امروز ستاد عالی بازی‌های آسیایی رشته های والیبال، هندبال و بسکتبال در بخش بانوان به این دوره از بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام نخواهند شد.
وزیر علوم در مورد حذف رشته‌محل‌های غیرکاربردی و غیرعملیاتی نیز تاکید کرد: اقلیم آموزشی در سطح دنیا و سطح کشور ما تغییر کرده است. برای همین، رشته‌ها باید روزآمد شده و بازبینی شوند.
رشت- استاندار گیلان با اشاره به حذف گام به گام منشأ آلودگی‌های تالاب انزلی گفت: جلوی سودجویی و دست درازی به تالاب انزلی گرفته می‌شود.
در میانه دعوای مدیریتی ساعی، رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شد! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود؛ آن هم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
در میانه دعوای مدیریتی ساعی رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شده! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود آنهم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
استاد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ضمن اشاره به اینکه در برخی رشته‌ها یا باید جذابیت‌های مربوط به آن تخصص بالا برود یا مجبوریم آن را حذف و جایگزینی برایش تعریف کنیم، افزود: همین حالا عمدتا از طریق میزان ثبت نامی‌های ابتدای ترم منبع موثقی برای تجدید نظر در خصوص رشته‌ها داریم، اما کار‌های مطالعاتی دیگری هم برای این هدف در دانشگاه تهران در حال انجام است.
خانیکی گفت گفت: ما نگرانیم، مگر قرار نبود مشارکت موثر نسبت به مسائل اجتماعی ازسوی جامعه‌شناسان صورت گیرد؟ بالاخره آن‌ها هستند که می‌توانند بگویند مسئله امروز ایران چیست. زبان این افراد علمی و مبتنی بر تحقیقات و پژوهش‌هاست. این تبار باید حفظ شود. باید خانواده علوم اجتماعی از بزرگان این رشته حمایت و دفاع کند.
بیلد تحلیل کوتاهی از حذف ناامیدکننده بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا داشته است.
خودنگاه با اشاره به شایعه وجود دشمنی علیه او در فدراسیون و رشته قوی‌ترین مردان، تاکید کرد: روزی خودم از فدراسیون استعفاء دادم و دشمنی یا جریانی مثل این‌ها وجود نداشت، زیرا من تنها به خدا تکیه می‌کنم و فقط خودش باید جایگاه آدم را مشخص کند. قوی‌ترین مردان مثل بچه من می‌ماند و خودم آن را بزرگ کردم. از سال ۷۷ تا سال ۹۷ برنامه‌های قوی‌ترین مردان را ساختم، درحالی که کار من ساخت و ساز ملک بود و باید همه چیز را در یک برهه زمانی برای این برنامه رها می‌کردم.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه وجود شفافیت در بستر تولید از مزیت‌های مهم سامانه «ستکاوا» است، گفت: هوشمند سازی توزیع مرغ منجر به حذف واسطه گری‌ها و دلالان می شود.
با نگاهی به بازتاب این مسابقات متوجه می‌شویم که کمیت مسابقات با کیفیت آن همخوانی ندارد و معلوم نیست برگزار کنندگان این رقابت‌ها دقیقاً چه هدفی را دنبال کرده‌اند؛ زیرا در نتایج نهایی نام هیچ ورزشکار ایرانی مشاهده نمی‌شود و همه در همان مرحله مقدماتی حذف شده‌اند و فقط یک ورزشکار ایرانی به مرحله دوم صعود کرد که آن هم در این مرحله حذف شد!
مدیر مجوز حرفه‌ای باشگاهی فدراسیون فوتبال ایران از باشگاه تراکتور بازدید و نکته‌ای را درباره شانس از دست رفته این تیم عنوان کرد.
کاپیتان انگلیس به حذف شاگردان گرت ساوت‌گیت از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ واکنش نشان داد.
مـوضـوع شکایت و خـواستـه ابطال قسمت تسری حذف تغییر رشته نسبت به  پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ فرزندان اعضای هیات علمی در دیوان عدالت اداری بررسی شد.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، می‌گوید تیمش تحت تاثیر حذف از لیگ قهرمانان به مصاف والنسیا رفته است.
پس از رسانه‌ای شدن خبر مهاجرت پسر انیسه خزعلی به کانادا، او در یک رشته توئیتی موضوع را توضیح داد و نوشت: «درحالی که سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیانی است که در ایران با تعداد زیادی از دانشجویان کامپیوتر فعال است و خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام بوده و وی در ماه‌های آینده به کشور باز میگردد. اگرچه ایشان متاهل و مستقل است، ولی هرگز قصد مهاجرت نداشته اند.»
پیگیری برای سرنوشت حذف رشته نمایش از هنرستان سوره، به توضیحی رسمی و دقیق نمی‌رسد، از آن توضیحاتی که گفته می‌شود «از ما نقل نکنید»، «از ما نشنیده بگیرید» و امثالهم مشخص است که امسال هم ثبت‌نامی صورت نگرفته است.
این موضوع که در رسانه‌ها مطرح شده که نداشتن بودجه موجب تعطیلی این رشته شده است صحیح نیست و منتفی است و اساساً در آموزش و پرورش بودجه نداشتن برای رشته تحصیلی معنا ندارد
دارنده مدال طلای تپانچه بازی‌های المپیک توکیو به حذف این رشته در بازی‌های کشورهای اسلامی اعتراض کرد.
دارنده مدال طلای تپانچه بازی‌های المپیک توکیو به حذف این رشته در بازی‌های کشورهای اسلامی اعتراض کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ